IGNITION treniruotės

4.99 / mėnesiui

JŪS GAUSITE:

  1. Naujas treniruotes kiekvieną savaitę, pagal IGNITION sporto programą, pagal kurią gali sportuoti tiek nesportavę žmonės, tiek turintys viršsvorį, tiek esantys geros fizinės būklės.
  2. Matysite anksčiau įkeltas treniruotes taip pat.
  3. Treniruočių metu matysite pratimus ir jų lengvesnes versijas, kurias galėsite pasirinkti pagal savijautą.
  4. Įkvėpimą, patarimus, įrankius kasdienai.
  5. 1 kartą per savaitę Facebook LIVE susitikimą, kurio metu gausite atsakymus į jums iškylančius klausimus.
  6. Visi žino, kad sportas su Ignu nėra tik sportas. Žmonės sportuodami su Ignu pasiekia tiek fizinę, tiek emocinę transformaciją, dėl to jeigu laikysitės programos ir dar daugiau, tai bus jūsų gyvenimą keičiantis įrankis.

(Video kaip registruotis treniruotėms.)

Aprašymas

Ignas Bakėjus yra sveikatinančio judėjimo MyHero! įkūrėjas, įkvepiantis savo pavyzdžiu gyventi sveikiau. Trijų sūnų tėtis ir laimingai vedęs vyras. Treniruoja žmones grupiniuose užsiėmimuose bei asmeniškai, vedantis paskaitas, dirbantis su įmonėmis ir jų darbuotojais. Ignas yra knygos „Mano herojus“ autorius, televizijos laidų „0 laipsnių“ ir „Gyvenimo sparnai“ vedėjas. Žmogus, įkvėpiantis ir suteikiantis jėgos kitiems siekti savo svajonių, atgauti sveikatą ir, kaip jis pats sako, pasiekti būseną – SUPERGYVENIMAS.

Apie IGNITION sporto programą

IGINITON programą sukūrė treneris Tomaz Brinec.

Šiandien daugybė žmonių turi PRADĖTI sportuoti (sveikata, antsvorio problemos,…). Žmonėms, kurie nėra pratę treniruotis (bėgioti, kilnoti svarmenis, užsiimti kitomis fizinio pasirengimo reikalaujančiomis sporto rūšimis), yra itin svarbu pradėti savo sportinį kelią nuo kontroliuojamų praktikų, kurių metu taikomi trumpi judesio ir poilsio intervalai. 6-4 yra tokio tipo praktika, sudaryta iš 6 sekundžių submaksimalios arba maksimalios raumenų apkrovos ir 4 sekundžių trukmės poilsio periodų. Sportuojant maksimalus raumenų susitraukimas, trunkantis apie 6 sekundes, yra tas laikas, kurio metu raumenys naudoja ATP-CF energiją, kuri tuomet panaudojama jėgos vystymui (sprintui, svorių kilnojimui, šuoliams į tolį,…).

Net jei žmogus yra nesportiškas (fiziškai nepasirengęs), jis ar ji gali atlikti ir išlaikyti 6 sekundes trunkantį raumenų sutraukimą. Trumpos, 4 sekundžių pertraukėlės tarp dviejų 6 sekundžių intervalų yra būtent tas laikas, kurio pakanka raumenims pailsėti po submaksimalaus arba maksimalaus raumenų sutraukimo ir būti pasiruošus vėl judėti. Kartodami šį veiksmą su skirtingais pratimais (kūno dalimis) 15-35 minutes, gauname puikią treniruotę, kurią pagal jos ilgį galėtume priskirti kardio tipui, tačiau pagal tai, jog jos metu vyksta anaerobinis alaktinis raumenų susitraukimas, tokia praktika tampa labiau aerobine jėgos treniruote.

Antsvorio turintiems žmonėms svarbu pagerinti ir pagreitinti savo medžiagų apykaitą (metabolizmą), nes tai pasiekus pavyks numesti svorio ir tuo pačiu priaugti raumeninės masės.

Statinis jėgos treniravimas yra vienas iš geriausių treniruočių režimų jėgai ugdyti. Izometriniai (statiniai jėgos) pratimai, apkrauna raumenį vienoje sąnario pozicijoje taip, kad raumens sukimo momentas subalansuoja pasipriešinimo sukimo momentą ir joks judesys iš tiesų neįvyksta. Kitaip sakant, raumuo nei sutrumpėja, nei pailgėja, o išlieka fiksuotoje pozicijoje.

Izometriniai pratimai gali būti atliekami raumenims veikiant tiek submaksimalia, tiek maksimalia jėga.

Kaip užsisakyti treniruotes?